صدا و سیما به تغذیه روح انسان ها توجه کند

آیت الله عبادی با بیان اینکه صدا و سیما در بحث هدایت و ضلالت مردم جامعه نقش مهمی دارد، گفت: بر کیفیت و کمیت برنامه ها جهت تغذیه روح انسان ها توجه بسیاری داشته باشید و تلاش کنید تا پیام الهی را به بندگان خدا برسانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» ظهر امروز (14 فروردین) در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: پُر کردن ساعات شبانه روز مخاطبان با موضوعات مفید بسیار کار پرزحمتی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به بحث توسعه کمی و کیفی برنامه های صدا و سیما توجه داشته باشید، گفت: برنامه های این سازمان با اندیشه و فرهنگ و تفکر مردم ارتباط بسیاری دارد و کار شما در صدا و سیما تفاوت بسیاری با کار حوزه های علمیه و دانشگاه ها ندارد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: ماهیت کار صدا و سیما بسیار ظریف و سخت است و آمار و ارقام دادن بر روی آن کار بسیار مشکلی است چون با روح انسان سر و کار دارد و زمانی که فرهنگ درست شود همه مشکلات در مسائل سیاسی، اقتصادی و غیره رفع می شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه پخش برنامه های مختلف از صدا و سیما یک موضوع بسیار حساس است، ادامه داد: پیام خدا را با ساختن کارهای فاخر به مردم برسانید و اگر در این جهت ضرری به مردم وارد کرده اید باید پاسخگو باشید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بحث هدایت و ضلالت انسان به برنامه های صدا و سیما ارتباط بسیاری دارد، افزود: این موضوع بسیار اهمیت دارد و انسان برای هدایت ساخته شده است و اگر به ضلالت کشیده شود همه هستی باطل می شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: بر کیفیت و کمیت برنامه ها جهت تغذیه روح انسان ها توجه بسیاری داشته باشید و بدانید روح و جان جوانان و نوجوانان در اختیارتان قرار دارد و تلاش کنید تا پیام الهی را به بندگان خدا برسانید.

کد خبر 1042368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha