عدالتخواهی جنبه جهانی پیدا کرده است/ رنج مردم از بی عدالتی

آیت الله عبادی با بیان اینکه عدالتخواهی جنبه جهانی پیدا کرده است، گفت: با وجود همه مشکلات و سختی ها اما سرانجام عدالت اسلامی پیروز خواهد شد که خود ما هم به خاطر نفوذ بیگانه کم و بیش از بی عدالتی رنج می بریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۴ فروردین) در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از معاونین و مدیرکل بیمه سلامت استان اظهار کرد: در دعای هفته «وستخدمنی فی مرضاتک» آمده است که خدایا مرا به کار بگیر در آنچه رضای تو است و این نعمت و توفیق بزرگی است که خداوند متعال به شما عطا فرموده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در یک حدودی کارها ممکن و سخت است اما در برخی حدود هم شاید ممکن نباشد، افزود: در شرایط ممکن که امکانات فراهم است اگر به نحو شایسته خدمت رسانی شود آنجایی هم که ممکن نیست مردم با بزرگواری با شما همراه هستند.

 

وی ادامه داد: باید همه مسئولان و مردم توجه داشته باشند که اگر ایثار ایثارگران نبود بعد از فلسطین مظلوم، لقمه بعدی که از گلوی استعمار بلعیده می شد ایران بود و معلوم نبود سرنوشت مردم چه می شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی قرار گرفته است، تأکید کرد: با وجود همه مشکلات و سختی ها اما سرانجام عدالت اسلامی پیروز خواهد شد که خود ما هم به خاطر نفوذ بیگانه کم و بیش از بی عدالتی رنج می بریم.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه عدالتخواهی جنبه جهانی پیدا کرده است، بیان کرد: امروز عدالتخواهی در صحنه میدانی کشورهای دیگر خود را نشان می دهد و مردم کشورهای اروپایی و امریکایی نیز با زبان خود همین حرف ما را می زنند.

 

وی در ادامه گفت: تمام گزینه های روی میز استکبار جهانی با شکست مواجه می شود که نتیجه آن رسوایی بیشتر است.

 

آیت الله عبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمک مضاعف به افراد نیازمند و بیمار، عنوان کرد: هزینه های هنگفت درمان بیماری‌ها، انسان سالم را هم بیمار می کند تا چه برسد که فرد خودش بیمار باشد بنابراین توسعه و تسهیل خدمات بیمه سلامت به صورت الکترونیکی و ارائه خدمات بیشتر به جامعه به خصوص بیماران کاری بسیار مهم و بااهمیت است.

 

نماینده ولی فقیه  در خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه باید نماد شهدا در میدان شهدای شهر بیرجند گویا باشد، افزود: طرح جدید این میدان شهر باید قابل قبول و استاندارد باشد و هر چه سریعتر نصب شود.

 

کد خبر 1042375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha