هزینه های افزایش نیرو و تورم نیرو در شهرداری ها مدیریت شود

حمیدی گفت: یکی از مشکلات شهرداری ها این است که افزایش نیرو و تورم نیرو در بدنه شهرداری ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» عصر امروز (شنبه 14 فروردین) در دویست و نودمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: هماهنگی بین اعضای شورای شهر و شهرداری باعث شد که بودجه شهر گرگان در مدت دو سال چهار برابر افزایش پیدا کند.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: با بودجه شهرداری گرگان می توانیم افق های روشنی برای شهر گرگان در نظر گرفت، گرگان بستر فعالیت های زیادی در پیشرو دارد و در فرمانداری در تلاش هستیم که بتوانیم از شهرداری برای اجرای پروژه ها حمایت کنیم.

 

حمیدی ابراز داشت: پروژه های بزرگی در گرگان پیگیری شد و تلاش کردیم در بررسی لوایح مرتبط با این پروژه ها همراهی لازم را با مدیران شهری داشته باشیم.

 

وی گفت: در لایحه عوارضی سال 1400 افزایش قابل توجهی را شاهد هستیم، برای اینکه در شهر بتوانیم ساخت و ساز داشته باشیم در ابتدای سال نیاز است که یک سری مشوق ها برای صدور پروانه ها در نظر گرفته شود تا مردم بتوانند پروانه ها را جذب کنند و مشکلی برای آنها پیش نیاید.

 

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهرداری ها این است که با افزایش نیرو و تورم نیرو در بدنه شهرداری ها وجود دارد و این مهم باعث می شود که بخش زیادی از بودجه صرف هزینه های جاری شود و نیاز است که این مسائل مدیریت شود.

 

حمیدی به روز طبیعت اشاره کرد و گفت: از همکاری شهرداری برای مدیریت تفرجگاه ها در این روز تشکر می کنیم.

 

 

کد خبر 1042405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha