قهرمان ایلامی تیراندازی جهان تجلیل شد

در آئینی با حضور جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام از «جواد فروغی» قهرمان جهان در رشته تیراندازی با تپانچه بادی تجلیل شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « جواد فروغی» در نخستین روز سال ۱۴۰۰ تیرانداز المپیکی کشورمان موفق شد در فینال تپانچه بادی رقابت‌های جام جهانی هند مدال خوش رنگ طلا را برگردن بیاویزد که امروز در مراسمی از این ورزشکار جوان ایلامی تجلیل شد.

 

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این مراسم، ا بیان اینکه ایلام همواره مهد قهرمانان و دلاوران بوده است، اظهار کرد: قهرمانان شایسته ایلامی همواره در رقابت های مختلف بین المللی شایستگی خود را به اثبات رسانده اند و امروز نیز در صحنه جهانی افتخار آفرینی کرده‌اند.

 

 «قدرت الله کریمیان» یادآور شد: تیراندازی از جمله رشته های مورد نظر اسلام است که سفارش های زیادی بر یادگیری آن شده است.

 

وی افزود: موفقیت ها و مدال های به دست آمده از قهرمان «جواد فروغی» و کسب مدال های رنگارنگ چه در سطح ملی و چه جهانی نشان از پشتکار و تلاش ارزنده این ورزشکار نامی است.

 

گفتنی است، فروغی از فرزندان شایسته ایلامی و تیرانداز بااخلاق کشورمان در مسابقات جام جهانی که اخیرا در کشور هند برگزار شد، توانست با پشت سر گذاشتن حریفان جهانی به عنوان قهرمانی دست یابد و مدال خوشرنگ طلای این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد و سهمیه المپیک امسال را نیز به دست آورد.

کد خبر 1042408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha