تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰هزار وسیله نقلیه در گیلان

مرادی از تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در نوروز امسال خبر داد و گفت: در نوروز امسال محور قزوین_رشت بیشترین میزان ورودی خودرو را داشته است.

«فریبرز مرادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به افزایش ورود مسافر به گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: از تاریخ ۲۳ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری، ۲ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۵۳ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی گیلانی تردد داشتند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: طبق گزارش های دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در محورهای استان در این مدت یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۲۲۷ وسیله نقلیه وارد استان شده است که نسبت به مدت مشابه ۲۸۲ درصد افزایش داشته است.


مرادی اذعان کرد: همچنین در این مدت یک میلیون و ۹۸ هزار و ۷۲۶ وسیله نقلیه از محورهای استان خارج شده اند که نسبت به مدت مشابه ۲۶۳ درصد افزایش را نشان می دهد.


وی ادامه داد: طبق گزارش های دریافتی محور قزوین _رشت با تردد ۵۰۹ هزار و ۹۷۶ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر _ چابکسر با تردد ۳۶۸هزار و ۵۸۴ وسیله نقلیه بیشترین میزان ورودی را به خود اختصاص داده است.


مرادی خاطر نشان کرد: محور رشت _ قزوین در این مدت با تردد ۳۹۴هزار و ۴۶۱ وسیله نقلیه بیشترین میزان خروجی در استان را به خود اختصاص داده است. 

کد خبر 1042434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha