عزم بچه های مسجدی در غبارروبی مساجد برای استقبال از ماه ضیافت الهی

حجت الاسلام یارمحمدی از آمادگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برای غبارروبی و عطرافشانی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان اظهار کرد: از 21 تا 29 شعبان به عنوان دهه تکریم مساجد نامگذاری شده است و در این دهه به همت خادمین مساجد، غبارروبی و عطرافشانی مساجد انجام می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به فیوضات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه فرصت خوبی برای زدودن غبار از دل ها و بخشیده شدن گناهان است.

 

وی با یادآوری اینکه دهه تکریم مساجد به منظور غبارروبی و آماده سازی مساجد برای روزه داران پیش بینی شده است، گفت: ایجاد نشاط معنوی و زمینه‌سازی برای استقبال شایسته از ماه مبارک رمضان از اهداف این دهه است.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، در این دهه در کنار نظافت، بازسازی و نوسازی مساجد، برای احیاء نقش و جایگاه مساجد به اقشار مختلف مردم فرهنگ سازی و آگاهی بخشی می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به شیوع ویروس کرونا و برخی محدودیت ها در مساجد اشاره کرد و گفت: لازم است تا در ماه مبارک رمضان نیز برنامه های پیش بینی شده در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشد.

 

وی در ادامه از اجرای طرح بهارانه فهما در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در این طرح برنامه هایی جهت اجرا در کانون های مساجد ویژه ماه شعبان و رمضان پیش بینی شده است.

کد خبر 1042469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha