جوانان کانون های مساجد همچنان میدان دار دستگیری از نیازمندان هستند

غیبی پور گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری شهرستان کوهرنگ از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با جمع آوری کمک های مومنانه در بسته های مختلف، برای دستگیری از نیازمندان در میدان مقابله با بیماری کرونا حضوری موثرو جهاد گونه دارند.

«روح الله غیبی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون های فرهنگی هنری شهرستان کوهرنگ از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با جمع آوری کمک های مومنانه در بسته های مختلف، برای دستگیری از نیازمندان در میدان مقابله با بیماری کرونا حضوری موثر و جهاد گونه دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: جوانان انقلابی کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، مساجد را به عنوان سنگری برای مقابله با بحران کرونا انتخاب کردند و با شناسایی خانواده های نیازمند بخشی از نیاز این عزیزان را برطرف می کنند.

 

وی ابراز کرد: تولید و توزیع گسترده اقلام بهداشتی در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهرنگ باعث شد تا مردم این شهرستان به ویژه در روستاها دغدغه ای بابت تامین اقلام بهداشتی نداشته باشند.

 

غیبی پور گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهرنگ با جذب مشارکت های مردمی و خیران در قالب های مختلف چون کمک در طرح غربالگری عمومی، تبدیل بخشی از مساجد به کارگاه های تولید ماسک، تهیه و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کنند، گروه بندی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و اجرای مستمر طرح ضدعفونی و گندزدایی از اماکن عمومی، محلات و منازل مردم، برای مقابله با بحران کرونا تلاش می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، بسته های گوشت متبرک قربانی، توزیع نذرقربانی از دیگر خدمات کانون های مساجد این شهرستان است که همچنان هم ادامه دارد.

 

کد خبر 1042499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha