راه اندازی استودیو فیلمبرداری توسط کانون شهید سلیمانی آبیک

نهاوندی از راه اندازی استودیو فیلمبرداری ریحانة الحسین (ع) توسط کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی آبیک خبر داد.

«محمد نهاوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: راه اندازی استودیو کروماکی ریحانة الحسین (ع) یکی از فعالیت هایی است که توسط کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی آبیک به صورت جدی دنبال می شود

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی مسجد حضرت ابوالفضل آبیک ادامه داد: این استودیو با هدف تقویت کیفی تولید محتوای فرهنگی، مذهبی، آموزشی و هنری راه اندازی می شود و مواردی نظیر فیلمبرداری و تولید برنامه های هیئت مجازی در مناسبت های مذهبی، طراحی، اجرا و فیلمبرداری از گروه های سرود، نمایش و غیره و مصاحبه ها با شخصیت ها، مسئولان و غیره در این استودیو صورت می گیرد.

 

وی عنوان کرد: این استودیو در محل حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر قشلاق و با مساعدت و همکای 6 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی در حال راه اندازی است.

 

نهاوندی خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن کار و راه اندازی این استودیو نفرات بیشتری از کانون در استودیو و برنامه های تولید محتوا به کار گرفته می شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از ظرفیت و امکانات مجموعه هایی همچون بسیج، قرارگاه جهادی رحمان و کانون شهید سلیمانی برای راه اندازی مراحل ابتدایی این استودیو بهره گیری شده است هزینه خاص و چشمگیری تاکنون نشده ولی هزینه عمده کار مربوط به تهیه دوربین حرفه ای و لب تاپ و تأمین منابع مربوط به آن است که هنوز محقق نشده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی مسجد حضرت ابوالفضل آبیک تأکید کرد: مقرر بود که این استودیو در نیمه شعبان به بهره برداری برسد که به دلایل مختلف از جمله علت مذکور افتتاح استودیو به تأخیر افتاده است.

 

وی یادآور شد: با توجه به جدید بودن موضوع راه اندازی استودیو در شهرستان آبیک و سپردن صفر تا 100 فعالیت به دست نوجوانان 14 تا 17 ساله، زمان زیادی برای به نتیجه رسیدن کار تا به این مرحله صرف شده است که می توان از این مورد به عنوان الگوی موفقی برای سپردن امور اجرایی و فرهنگی به نوجوانان نام برد.

 

کد خبر 1042501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha