ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا آغاز شده است

ثمینی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا از ۱۶ فروردین، گفت: زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مهیاست.

« محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، از آغاز زمان ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی استان  اظهار داشت: ثبت نام از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات روستایی استان از ۱۶ فروردین ماه آغاز و به مدت یک هفته ( تا ساعت ۱۸ مورخ ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت.

 

رئیس‌ ستاد انتخابات استان لرستان افزود: مراحل ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا در استان به همان شیوه شوراهای شهرها و به ۴ روش قابل انجام است. 

 

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با استفاده از روش های نصب اپلیکیشن مربوطه روی گوشی همراه خود، نصب بر روی دسکتاپ کامپیوتر شخصی، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا با حضور در بخشداری ها نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام اقدام کنند.

 

ثمینی با اشاره به اینکه ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاها در یک هزار و ۵۶۹ روستای لرستان برگزار خواهد شد، افزود: نکته حائز اهمیت برای ثبت نام داوطلبان این است که اگر داوطلبی عضو اصلی شورای روستا در دوره های قبل باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: مشروط براینکه در همان روستا مجدداً قصد نام نویسی جهت شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی را داشته باشد از شرط مدرک تحصیلی معاف و با بارگذاری سایر مدارک لازم برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن و یا ارایه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام  در دفاتر پیشخوان یا با حضور در بخشداریها ثبت نام بعمل خواهد آورد.

 

ثمینی اظهار کرد: تمامی زیرساخت ها در استان برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا آماده شده است و فضا برای حضور مردم در انتخاباتی امن و سالم مهیاست.

کد خبر 1042556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha