دشمن با استفاده از ابزاز فضای مجازی بر اعتقادات دینی جوانان دست برده است

به گفته حجت الاسلام احمدی، امروزه فضای مجازی به مسئله یک و اصلی جامعه شده و دشمن با استفاده از این ابزار دست بر اعتقادات و فرهنگ دینی و انقلابی ما برده و سعی در تغییر نگاه جوانان به دین دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان به تبیین سیاست های کلان سازمان تبلیغات اسلامی در افق۱۴۰۰ و برنامه های فرهنگی استان اشاره کرد.

 

حجت الاسلام سعید احمدی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در افق 1400 برنامه های متفاوتی در سه حوزه مهم فرهنگی دارد گفت: سیدالشهدا علیه السلام و خانواده و فضای مجازی 3 حوزه اصلی و مهم سازمان در سال پیش رو خواهد بود.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: مسئله تبیین مکتب عاشورا، معقوله خانواده و فضای مجازی موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری (مدظله عالی) در بیانات خود مکرر به آن اشاره کرده اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مسئله فضای مجازی اظهار داشت: امروزه فضای مجازی به مسئله یک و اصلی جامعه شده است. دشمن با استفاده از این ابزار دست بر اعتقادات و فرهنگ دینی و انقلابی ما برده و سعی در تغییر نگاه جوانان به دین دارند.

 

وی با بیان اینکه جوانان مهمترین هدف دشمن در جنگ مجازی هستند افزود: ما به عنوان نهاد های دینی و انقلابی موظفیم که جوانان نسبت به خطرات فضای مجازی آگاه و سواد استفاده درست و سازنده را به آن ها بیاموزیم.

 

حجت الاسلام سعید احمدی نقش رسانه های جمعی خصوصا صدا و سیما را در امر فرهنگ سازی مفید دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ما شاهد نقش آفرینی صدا و سیما در عرصه های مختلف فرهنگی، دینی، هنری و حتی اقتصادی بودیم. بی شک با تعامل بیشتر می توان شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

کد خبر 1042608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha