سمینار قرآنی درباره امام مهدی(عج) با مشارکت ۳۰۰ شخصیت بین المللی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) سمینار قرآنی درباره امام مهدی در قرآن کریم را با مشارکت ۳۰۰ شخصیت خارجی و عراقی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، گروه مطالعات قرآنی در دانشگاه الکترونیکی بانوان ام البنین(ع) در نجف اشرف متعلق به گروه امور فکری و فرهنگی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) سمینار قرآنی با عنوان «امام مهدی(عج) در قرآن کریم» را برگزار کرد.

 

این سمینار با مشارکت بیش از 300 شرکت کننده از داخل و خارج از عراق از طریق نرم افزار ZOOM برگزارشد. «شیخ حسین عبدالرضا الاسدی» یکی از استادان متخصص در حوزه مهدویت سخنرانی کرد.

 

«حسین الترابی» رئیس دانشگاه گفت: این سمینار نخستین سمیناری است که این گروه همزمان با سالروز منجی بشریت امام مهدی (عج) برگزار کرد. محورهای این سیمنار درباره امام مهدی(عج) در قرآن کریم و آیاتی که بیانگر ظهور امام(عج) است و روایت های صحیح و معتبر است.

 

الترابی افزود: در این سمینار تعدادی از آیات قرآن کریم که مردم به ظهور منجی بشارت می دهد، بررسی شد. این آیات بر برچیده شدن ظلم و جور و برپایی عدل الهی بشارت می دهد.

 

وی ادامه داد: این سمینار با تعامل گسترده شرکت کنندگان از کشورهای مختلف از جمله سوریه، لبنان، کویت، عربستان، آمریکا، انگلیس، روسیه و سوئد و عراق برخوردار بود. در این سمینار تفسیرها و پرسش های متعدد تحت تاثیر فضای سخنرانی ها مطرح شد.

کد خبر 1042615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha