۱۱ هزار ورزشکار در شهرستان اردبیل ساماندهی شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از ساماندهی ۱۱ هزار ورزشکار در سال ۹۹ در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، «جمال پیله ور» گفت: در سال 99 بیش از 11 هزار نفر از ورزشکاران در شهرستان اردبیل سازماندهی شده اند که امیدواریم امسال نیز بتوانیم تعداد بیشتری از ورزشکاران شهرستان اردبیل را ساماندهی کنیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با تشریح عملکرد اداره وزش و جوانان شهرستان اردبیل، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در بخش ورزش همگانی 670 برنامه ورزش صبحگاهی، 150 برنامه کوه روی و کوه پیمایی و 170 گلگشت خانوادگی را در سال 99 و با وجود ویروس کرونا و البته رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا کرده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: 133 مسابقه در محلات، 92 جشنواره ورزشی نیز از دیگر برنامه هایی بوده است که توانستیم برای شادی و نشاط و مهم تر از همه تندرستی مردم برگزار کنیم.

 

پیله ور بیان کرد: 91 برنامه همایش دوچرخه سواری ،56 همایش پیاده روی و تعداد 28 مسابقه در بین کارکنان دولت از دیگر عنوان برنامه های اجرا شده توسط اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در سال 99 بوده است.

 

وی اظهارداشت: در بخش ورزش قهرمانی در سال 99 و با توجه به اینکه بسیاری از مسابقات ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشدند اما توانستیم 1طلا و 1 برنز در مسابقات جهانی و 1 طلا و 1 نقره توسط ورزشکاران اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور کسب کرده و برای استان افتخارآفرینی دیگری داشته باشیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد: سال گذشته 12 نفر از آقایان و 6 نفر از بانوان به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند.

 

پیله ور افزود: سال گذشته ما تعداد 9 مسابقات قهرمانی کشور را میزبانی کردیم که شامل، میزبانی 8 مسابقه استانی برای آقایان و 5 مسابقه برای بانوان است که همواره شهرستان و استان اردبیل در میزبانی های مسابقات شایستگی های خود را به نمایش گذاشته است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ما در شهرستان اردبیل 120 مسابقه ورزشی برای آقایان و 66 مسابقه ورزشی برای بانوان در سال 99 برگزار کردیم که برای سال 1400 برنامه مدون تری خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به کسب 3 مقام تیمی توسط تیم های شمشیر بازی، قایقرانی و شطرنج، یادآور شد: در سال 99 در کسب مقام تیمی هم شهرستان اردبیل با حضور در لیگ دو مقام چهارمی توسط تیم های قایقرانی و شمشیر بازی و یک مقام قهرمانی هم توسط شطرنج را کسب کند.

 

کد خبر 1042637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha