شناسایی موانع تولید و تلاش در جهت رفع آن به تحقق شعار کمک می کند

به گفته حقیقی، حمایت و پشتیباتی از چرخه تولید و شناسایی موانع تولید و تلاش در جهت رفع آن لازمه تحقق شعار«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به رای قاطع مردم به اندیشه های امام و حکومت اسلامی در 12 فروردین اظهار کرد: از آن زمان تاکنون شاهد دشمنی استکبار جهانی با ایران هستیم که اوج آن در زمان ترامپ و اقدامات ناجوانمردانه آمریکا بر علیه کشور بود.

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه دشمنی استکبار جهانی با مظلومان جهان تمامی ندارد، افزود: تمام اهداف آنان به درک واصل شد و نتوانستند به اهداف خود برسند.

 

وی به دشواری های سال 99 به جهت شیوع ویروس کرونا در دنیا و ایران اشاره کرد و گفت: دشواری مردم ایران به دلیل تحریم ها مضاعف بود و راه حل به فرموده رهبری، قوی کردن کشور است.

 

به گفته استاندار زنجان، استکبار از هیچ دشمنی بر علیه ایران چشم پوشی نمی کند و ما بایستی با مقاوم کردن کشور در برابر آنان بایستیم و راهکار آن عمل به فرمایشات رهبری است.

 

استاندار زنجان به طرح و اقدامات نتیجه بخش استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته 24 درصد صادرات استان افزایش یافت.

 

وی با اشاره به بازگشت به چرخه واحدهای تولیدی در شرایط تحریم سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعدادی واحد تولیدی نیز ایجاد شد که بخش مهمی از تولید کشود را تامین می کند.

 

حقیقی به قابلیت های مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: شعار سال جامع و کامل است و عمل به آن مشکلات استان را حل می کند.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و موانع تولید یکی از کارگروه های کشوری است که خطاب نخست این شعار است، گفت: بایستی ضوابط مرتبط با تولید و تسهیل گری احصا شود تا بتوانیم شعار سال را به طور کامل محقق کنیم.

 

به گفته حقیقی، حمایت و پشتیباتی از چرخه تولید و شناسایی موانع تولید و تلاش در جهت رفع آن لازمه تحقق شعار«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» است.

 

این مقام مسئول با اشاره به آغاز ثبت‌نام شوراهای اسلامی روستا، افزود: نهمین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده است تا انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شود که از مردم و نخبگان انتظار داریم تماشاچی نبوده و مشارکت داشته باشیم.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه کنترل ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام شده و از همه دست اندکاران تقدیر می‌شود، افزود: طرح شهید قاسم سلیمانی با به کارگیری ۳ هزار نیروی بسیجی اجرایی شد.

 

حقیقی از افزایش معنادار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت کاهش یافته است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه اعضا ستاد و کمیته کنگره 3535 شهید استان زنجان وظیفه دارند اهم اقداماتی که در جهت اجرای کنگره انجام دادند به دبیرخانه ارائه کنند.

 

کد خبر 1042641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha