طرح دومین دوره انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران «فهما ۲» در سال جاری اجرا می شود

سقاء گفت: طرح دومین دوره انتخاب «فهمای ۲» پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در سال جاری با مشارکت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: طرح دومین دوره انتخاب «فهمای 2» پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در سال جاری با مشارکت فعالان کانون های مساجد اجرا می شود و کانون های مساجد استان اردبیل تلاش خواهد کرد تا جایگاه بهتری را نسبت به دوره قبلی کسب کند.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در اولین دوره «فهما» استان اردبیل جایگاه دوم کشور را از آن خود کرد و فعالان کانون های مساجد استان فعالیت های بسیار خوب فرهنگی را از خود نشان دادند.

 

این مقام مسئول افزود: با راه اندازی سامانه «بچه های مسجد» زیر ساخت مهمی برای ایجاد شبکه ارتباطی گسترده در بین فعالان کانون های مساجد فراهم شد و هم اکنون از دورترین نقاط استان نیز فعالان کانون های مساجد می توانند در فعالیت های فرهنگی نقش موثری داشته باشند.

 

سقاء اضافه کرد: در طرح ملی «ایران قوی» نیز فعالان کانون های مساجد استان حضور حداکثری داشتند و کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) از شهرستان اردبیل به عنوان رتبه برتر کشور در رواق فیلم و کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) از شهرستان اردبیل در رواق قلم به عنوان رتبه برتر کشور شناخته شدند.

 

وی اعلام داشت: کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم (ع) از شهرستان اردبیل در رواق فیلم، کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از شهرستان بیله سوار در رواق ترنج، کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) از شهرستان اردبیل در رواق فیلم به عنوان رتبه های شایسته تقدیر در طرح ملی «ایران قوی» انتخاب شدند.

 

رئیس ستاد فهمای استان تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری ذوالجلال از شهرستان بیله سوار با بیش از 17 هزار امتیاز بالاترین امتیاز کسب شده در بین کانون های استان اردبیل بود و کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) با 16132 امتیاز در رده های بعدی کانون های بالای 15 هزار امتیاز در طرح ملی «ایران قوی» قرار گرفتند.

 

سقاء یادآور شد: با توجه به سابقه فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد استان و افتخار آفرینی در سطح کشوری امیدواریم در این دوره بتوانیم استان اردبیل را به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی کنیم.

 

کد خبر 1042664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha