افزایش ۵۵ درصدی تردد در محورهای استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام از افزایش ۵۵ درصدی تردد در محورهای این استاندر ایام نوروزی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبسبتان از ایلام، «نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه های ترددشمار، رفت و آمد بیش از ۲ میلیون و ۲۴۷ هزاردستگاه خودرو  از روز ۲۵ اسفند سال گذشته تا روزسیزدهم  فروردین ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی استان را ثبت کرده است.
 

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش را نشان می دهد، تصریح کرد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور ایلام – سرابله با بیش از ۱۱۷ هزار تردد توسط سامانه های تردد شمار ثبت شده است.
 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام  گفت: بر اساس آمار ثبت شده توسط سامانه های تردد شمار ، در این ایام بیش از ۴۱۲ هزار دستگاه خودرو به استان وارد و بیش از ۳۹۸ هزار خودرو از استان خارج شدند.

 

دلخواه با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جا به جایی مسافران، خاطرنشان کرد: در ایام اجرای طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ بر اساس بخشنامه ها رعایت پروتکل های بهداشتی، ضدعفونی کردن محل دفتر پیشخوان و فروش بلیت، استعلام تست کرونای مسافران با کدملی و انجام سفر با ناوگان اتوبوسی با ظرفیت ۵۰ درصد الزامی می باشد.

 

کد خبر 1042693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha