زلزله سی سخت یکی از بزرگ ترین دغدغه های مقام معظم رهبری بود

سردار ذوالقدر گفت: یکی از بزرگ ترین دغدغه های مقام معظم رهبری سی سخت بود که فرمانده سپاه پاسداران کشور به نیابت از ایشان در سی سخت حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فرمانده سپاه سیدالشهداء (علیه السلام) تهران امروز(15 فروردین ماه) پس از حضور در سی سخت، از مناطق زلزله زده شهر بازدید کرد.

 

سردار «احمد ذوالقدر» در این بازدید با اشاره به اینکه این زلزله کار خدا و امتحانی برای همه ایران بود، گفت: به محض شنیدن خبر زلزله سی سخت اقدام کردیم.

 

وی با بیان اینکه سپاه سیدالشهداء (علیه السلام) در استان های قم و تهران برای غسل اموات کرونایی ها نیز برای نخستین بار اقدام هایی انجام داد، اظهار کرد: هر کسی کمکی انجام دهد به خود کمک کرده و اثر آن به خود او باز می گردد.

 

سردار ذوالقدر خطاب به پاسداران حاضر در این بازدید، یادآور شد: این یک آزمایش برای شما بوده، همچنان که در سرپل ذهاب نیز سپاه امتحان خود را به خوبی پس داد.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء (علیه السلام) تهران ضمن تاکید بر مستندسازی از اقدامات صورت گرفته در این زلزله و تجربه نگاری در این زمینه برای حوادث احتمالی در سایر نقاط کشور، ادامه داد: ساخت تعدادی از منازل را سپاه تهران برعهده گرفته و باید نخستین گروه هایی باشیم که منازل ساخته شده را تحویل می دهد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از نهادها و سازمان های خدمات رسان در شهر زلزله زده سی سخت، گفت: ما به شهرستان دنا آمده ایم که به عنوان پاسدار خدمت رسانی و قدردانی کنیم. 

 

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: سیدالشهدا (علیه السلام) با اهل بیت خود به میدان رفت و ما هم به تاسی از آن حضرت در سپاه سیدالشهدا (ع) تهران با نیروهای خود خدمت مردم سی سخت رسیدیم.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء (علیه السلام) تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم سی سخت با نیروهای سپاه تهران،اظهار کرد: با کمک و همراهی مردم می توان کارهای بزرگی در کشور انجام داد. 

 

وی تاکید کرد همان طور که اگر برای سپاه یکی از استان های کشور اتفاقی بیفتد سایر سپاه های استان و سپاه دنا نگران می شوند و در صدد کمک رسانی برمی آیند، ما هم جهت خدمت رسانی و کمک در شهرستان دنا حضور پیدا کردیم.

 

وی گفت: یکی از بزرگ ترین دغدغه های مقام معظم رهبری سی سخت بود که فرمانده سپاه پاسداران کشور به نیابت از ایشان در سی سخت حضور پیدا کرد.

 

سردار ذوالقدر به انعقاد تفاهم نامه ای با حضور با حضور سردار «حمید خرم دل»، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی را در دست اجرا داریم.

کد خبر 1042703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha