تولیدات شرکت های فناور محور باید با اولویت کالاهای تحریمی باشد

رحمتی گفت:یکی از تکالیف ابلاغی در سند سیاست های کلان آستان قدس این است که باید تولیدات شرکت های فناور محور با اولویت کالاهای تحریمی باشد که این موضوع در سال جدید به شدت دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مالک رحمتی» امروز(۱۵ فروردین) در بازدید از شرکت سامان بازار رضوی تصریح کرد: یکی از تکالیف ابلاغی در سند سیاست های کلان آستان قدس رضوی، این است که باید تولیدات شرکت ها فناور محور و با اولویت کالاهای تحریمی باشد، بنابراین در صورتی به حوزه تولید یک محصول و ارائه یک خدمت ورود خواهیم کرد که بتوانیم دانش و فناوری بالاتری نسبت به وضعیت موجود ارائه کنیم.

 

رئیس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس با اشاره به دیگر تکالیف ابلاغی در سند سیاست های کلان افزود: افزایش سهم تولید با رویکرد توجه به بازار داخلی و صادرات محصولات از دیگر تکالیف و سیاست های مورد توجه است که در سال ۱۴۰۰ با جدیت بیشتر برای تحقق آن گام برداشته خواهد شد.

 

وی به نقش مهم شرکت سامان بازار رضوی نیز اشاره کرد و گفت: در کنار فعالیت شرکت های تولیدی، مسئولیت شرکت سازمان بازار رضوی در زمینه بازاریابی تخصصی بسیار کلیدی است.

 

رحمتی افزود: توسعه بازار محصولات و برنامه ریزی برای حضور فعال در بازار داخلی و صادرات از جمله اقداماتی است که باید در این شرکت دنبال شود و پشتیبانی لازم از آن نیز صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1042716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha