لزوم تدابیر تشویقی شهرداری برای کارگاه های تولیدی در شیراز

تذروی گفت: شهرداری شیراز در سال «جهش تولید و پشتیبانی و رفع موانع» باید برای لایحه دریافت عوارض از کارگاه های تولیدی تدابیری در نظر بگیرد که موجب تشویق راه اندازی کارگاه و به کارگیری نیروی کار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (یکشنبه 15 فروردین) در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و سال نو گفت: در سالی که توسط  مقام معظم رهبری، سال «جهش تولید و پشتیبانی و رفع موانع» نامگذاری شده است، شهرداری باید برای لایحه دریافت عوارض از کارگاه های تولیدی تدابیری در نظر بگیرد که موجب تشویق راه اندازی کارگاه و به کارگیری نیروی کار شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: یکی از گلایه های خانواده های جانباختگان سیل 98 شیراز، بی مهری شورای شهر و شهرداری به عنوان یکی از مسببان حادثه نسبت به آنان بود و خواستار پیگیری این موضوع در محاکم قضایی بودند.

وی اضافه کرد: بر این اساس از ریاست شورای اسلامی شهر شیراز خواستار پیگیری حکم ابلاغی قضایی در این رابطه به صورت جدی هستم.

تذروی تاکید کرد: در بودجه 1400 بندی پیش بینی شده است که تمامی هزینه های ناشی از قصورات مجموعه شهرداری در این مورد باید از بودجه شهرداری شیراز پرداخت شود.

وی ادامه داد: در نامه ای به استاندار فارس با تقدیر برای تعیین وضعیت پرسنل شهرداری شیراز خواستار شفافیت ساز و کار این تبدیل وضعیت و در دسترس عموم قرار گرفتن آن شده ایم  تا اولویت های سابقه خدمتی و تحصیلات و تخصص مرتبط، علاوه بر سهمیه ایثارگران در نظر گرفته شود.

تذروی با اشاره به نام نویسی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر در شیراز در اسفند 99 گفت: ثبت نام حدود 700 نوید انتخابات حداکثری و پرشور و آگاهانه می دهد و امیدواریم افرادی که در این عرصه قدم می گذارند به دور از سیاسی کاری ها عمل کنند.

کد خبر 1042731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha