گره گشایی از مشکلات مردم به نیابت شهدا موجب اعتماد سازی می شود

قاسمی طوسی از برگزاری ستاد یادواره شهدای نکا با محوریت سردار شهید «محمدحسن طوسی» با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران خبر داد و گفت: در کنار برگزاری یادواره ها باید با گره گشایی از مشکلات مردم به نیابت شهدا موجبات جلب اعتماد آنها را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» امروز(15فروردین) در جلسه ستاد یادواره شهدای نکا با محوریت سردار شهید «محمدحسن طوسی» در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا، شهید طوسی و روز نکا با هدف بیان گسترده فعالیت شهید طوسی و استفاده از ظرفیت همرزمان این شهید که از مسئولان لشکری و کشوری هستند تدارک دیده شده بود ولی بنا به ورود استان به پیک چهارم کرونا و شرایط خطرناک این بیماری به‌صورت محدود برپا خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: این مراسم به زودی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار خواهد شد تا شخصیت و سیره شهدای نکا تبیین شود، گستره فعالیت رسانه‌ای با همکاری صدا و سیما مدنظر ما است، چرا که ظرفیت فضای مجازی غیر قابل کتمان است و شرایط کرونایی باعث شده که ما به اهمیت این فضا بیش از پیش پی ببریم.

 

قاسمی طوسی تاکید کرد: امیدواریم تولید محتوا را به سمت معرفی شهدای شاخص استان ببریم تا جوانان و نوجوانان بدانند که شهیدی همانند سردار «محمدحسن طوسی» متعلق به همه مردم است اگر می‌خواستند پدر نمونه ای برای من‌باشند قطعا در همان روستا می‌ماندند و به درستی می‌دانستند که چگونه به نحو احسنت به وظیفه پدری و همسری خود عمل کنند.

 

وی ادامه داد: این شهید به ندای خمینی کبیر پیر جماران و نیازهای درونی خود پاسخ داده و خودش را در مسیر شهدا قرار داد، تصویر شهدای شاخص را باید در نهادها، ادارات و بین مردم به نمایش گذاشت.

قاسمی طوسی با بیان اینکه بنده شهدای هسته‌ای را همانند پدر خودم می‌دانم، عنوان کرد: در انعکاس اعمال و رفتار شهدا باید تدابیر بهتر و جدی‌تری در نظر بگیریم. از ظرفیت شهید باید برای گره گشایی کار مردم استفاده شود.

 

وی اظهار کرد: باید در کنار برگزاری یادواره ها با گره گشایی از مشکلات مردم به نیابت شهدا موجبات جلب اعتماد آنها را فراهم کنیم.

کد خبر 1042739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha