امام جمعه، بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت مانند سه برادر در کنار هم  باشند

حجت الاسلام عبودی حضور امام جمعه، بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت پاتاوه را مایه دلگرمی و امیدواری دانست و از آنان خواست مانند سه برادر در کنار هم حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» امروز (۱۶ فروردین ماه) در دیدار امام جمعه، بخشدار و اعضای ناحیه مقاومت پاتاوه، این حضور دسته جمعی را مایه خشنودی و امیدواری دانست و گفت: در دوران ائمه جمعه سابق پاتاوه زحمات بسیار و فعالیت های خوبی در سطح این شهر انجام شده و پاتاوه از بخش های خوب و پراستقبال در زمینه برپایی نماز جمعه بوده است.

 

مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با حضور حجت الاسلام سیادت این فعالیت ها مضاعف شده و امام جمعه فعلی بسیار پرجنب و جوش، دغدغه مند و دلسوز هستند، اظهار کرد: اینکه سه مجموعه امامت جمعه، بخشداری و سپاه در کنار همدیگر هستند، بهترین ویژگی این نشست بوده و برای شورای سیاست گذاری مایه خوشحالی و دلگرمی است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه همه ما در نظام اسلامی جزء یک مجموعه هستیم، به برخی از کم لطفی هایی که در حق مردم زلزله زده پاتاوه در این نشست عنوان شد اشاره کرد و ادامه داد: این کار تعمدی نبوده، زیرا استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد انسانی شریف، زحمتکش و مومن هستند و گرچه فرزند استان نیست اما با وجود حضور نماینده ولی فقیه در بخش نشان دهنده ی این است که تعمدی در کار نیست، منتها در مدیریت بحران ها کم و کاست وجود دارد.

 

حجت الاسلام عبودی از سفر خود به بخش پاتاوه در آینده نزدیک جهت دیدار با امام جمعه و اعضای ستاد خبر داد و از امام جمعه، بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت پاتاوه خواست مانند سه برادر در کنار هم حضور داشته باشند.

 

مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کوچک ترین اختلاف منجر به ایجاد لطمه به مردم می شود، گفت: با توصیه قرآن، آیات، روایات و امامین انقلاب باید با وحدت و همدلی جهت پیشرفت و آبادانی منطقه با هم با اتحاد حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین «سیدرحمت الله سیادت» هم در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام عبودی در منصب مدیریت دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان از وی دعوت کرد که به شهر پاتاوه سفر و از نزدیک با عملکرد و مشکلات دفتر و ستاد نماز جمعه واقف شود.

 

امام جمعه پاتاوه از زحمت های ائمه جمعه سابق این شهر تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما نقاط مثبت عملکرد آنان را سرلوحه کار خود قرار داده و نقاط ضعف را برطرف می کنیم تا کارها با موفقیت به پیش برود.

 

وی با بیان اینکه پاتاوه در گذرگاه، از بزرگ ترین بخش های استان از لحاظ ترکیب جمعیتی است، یادآور شد: بخش پاتاوه 75 شهید والامقام، هزار و 300 رزمنده و بیش از 350 جانباز به نسبت جمعیت دارد و از قابلیت گردشگری خوبی هم برخوردار است.

 

حجت الاسلام سیادت ضمن درخواست جهت تاسیس حوزه علمیه ای در شهر پاتاوه برای تحصیل برادران یا خواهران، به ارائه گزارش از سفر خود به روستاها اشاره کرد و گفت: با سفر به 98 درصد از روستاها مشکلات آنها از طریق استاندار، معاونین و فرماندار پیگیری و تعداد بسیاری بسته معیشتی و مساعدت های نقدی انجام شد.

 

امام جمعه پاتاوه به تشکیل کارگروه فرهنگی در قالب شورای فرهنگ عمومی اشاره و از فعالیت های انجام گرفته گرفته در سطح ستاد و ثبت سیستمی آنها خبر داد و گفت: تاکنون فعالیت های خوبی صورت گرفته و ما تلاش خود را جهت پیشبرد امور مردم به کار خواهیم گرفت.

 

کد خبر 1042822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha