حضور بیش از ۳۵ هزار زائر در امامزادگان بندر آستارا

مهدوی از حضور ۳۵ هزار زائر در تعطیلات نوروزی در حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا خبر داد.

«جمشید مهدوی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۳۵ هزار زائر از سراسر کشور در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان حضور یافتند، اظهارکرد: این تعداد با حضور در این امامزادگان ضمن زیارت حرم مطهر؛ از امکانات و غرفه های طرح آرامش بهاری بهره بردند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی، ۶۲۰ نفر در هتل و زائرسرای امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) اسکان یافتند، افزود: در این مدت سه هزار و ۴۷۵ نفر از غرفه های طرح آرامش بهاری بهره بردند.

 

وی با بیان اینکه در قالب طرح آرامش بهاری هفت غرفه در ایام نوروز برپا شده بود، تصریح کرد: این غرفه ها شامل کودکان، مشاوره خانواده، وقف، پاسخ به سئوالات شرعی، حجاب و عفاف، کتاب و محصولات فرهنگی بود.

 

مهدوی به برپایی ایستگاه سلامت و بهداشت در قالب اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه گردشگران و زائرین ویزیت رایگان شدند و بین آنان ماسک و مایع ضدعفونی توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اشاره به اینکه در قالب طرح آرامش بهاری مسابقات فرهنگی بین کودکان و نوجوانان برگزار شد، افزود: در قالب برگزاری این مسابقات فرهنگی جوایزی همچون دفترچه یاداشت، عکس شهدا، صلوات شمار، مداد، مداد رنگی و محصولات فرهنگی به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

مهدوی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال، ۲۵ خادم در آستان امام زادگان فعالیت کردند، خاطرنشان کرد: در قالب طرح آرامش بهاری یک مبلغ از قم و یک مبلغ بومی به سئوالات شرعی پاسخ  دادند.

کد خبر 1042833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha