آئین جزخوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل برپا خواهد شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آئین جزخوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل و سایر شهرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد.

حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا به صورت ویژه و خاص برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن انتقاد از تصمیم های ستاد مقابله با بیماری کرونا که اولویت را در تعطیلی برنامه های فرهنگی و قرآنی قرار می دهند، تصریح کرد: ماه رمضان ماه بندگی و عبودیت است و باید زمینه برپایی برنامه های قرآنی و فرهنگی را برای مومنان در این ماه عزیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فراهم کنیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: طبق برنامه های ریزی های صورت گرفته محافل انس با قرآن کریم در مساجد شهرها و روستا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برپا خواهد شد.

 

حجت الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: ویژه برنامه تفسیر و مفاهیم قرآن کریم توسط روحانیون در مناطق مختلف استان نیز از دیگر برنامه های تعیین شده به مناسبت ماه مبارک رمضان خواهد بود.

 

وی اعلام داشت: آئین جزخوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل و سایر شهرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد و طبق هماهنگی های انجام گرفته این برنامه قرآنی از صدا و سیمای مرکز اردبیل به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم و گسترش برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت های مذهبی در استان اردبیل خواهد بود.

 

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: از همکاری و مشارکت صدا و سیمای مرکز اردبیل در پوشش و اطلاع رسانی برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی کمال تقدیر و تشکر را دارم و همچون سال های قبل تلاش خواهیم کرد که عموم مردم از این برنامه ها با استفاده از رسانه ملی بهره مند شوند.

کد خبر 1042842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha