نمایشگاه هنرهای تجسمی در ایلام در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود

میرزایی با بیان اینکه نمایشگاه هنرهای تجسمی در قالب سفال و حجم به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید آوینی در ایلام برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته دایر می شود.

 

«علی میرزایی» با بیان اینکه در این نمایشگاه سفال انگاره های هنرمند ایلامی سرکار خانم «منیره پورکریم» در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت، افزود:  این نمایشگاه برای بازدید در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام دایر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ساعات بازدید از این نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ عصر پیش بینی شده است، یادآور شد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی تمام دستورالعمل های ابلاغی از سوی یتاد مبارزه با کرونا در این نمایشگاه اجرایی خواهد شد و تمهیدات لازم برای ضدعفونی و تعداد محدود علاقه مندان با فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با تاکید بر اینکه تمام مکان برگزاری نمایشگاه ضدعفونی و گندزدایی می شود، تصریح کرد: ۲۰ فروردین سالروز شهادت  شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت بسیار ارزشمندی در راستای معرفی و اعتلای هنر انقلاب اسلامی است و در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح استان برگزار می شود.

 

میرزایی با اشاره به محدودیت های ایجاد شده ناشی از کرونا، یادآور شد: برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در سال جاری با همکاری نهادهای فرهنگی و هنری استان در بستر فضای مجازی اجرا می شود و در این هفته آثار هنرمندان استان در حوزه های مختلف با موضوع هنر انقلاب اسلامی در شبکه های اجتماعی نمایش و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

وی  غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا با حضور مسئولان اجرایی، فرهنگی و هنرمندان و برگزاری محفل شعر در بستر فضای مجازی را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امید است که با همکاری و همراهی هنرمندان در این هفته بتوانیم، هنر متعهد و انقلابی را به جامعه و به ویژه نسل جوان بیش از گذشته شناسانده و در این زمینه نیز استعدادهای درخشان هنری استان را معرفی کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا، در حال حاضر بستر فضای مجازی بهترین زمینه را برای بروز و ظهور هنر انقلاب اسلامی فراهم کرده است که هنرمندان بتوانند با استفاده از این بستر، مفاهیم ارزشی و انقلابی را در قاب هنر به نسل جوان امروزی منتقل کنند.

کد خبر 1042850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha