حضور مردم در انتخابات سرمایه ای عظیم برای کشور است

سیدمحمدی از عوامل مشارکت عمومی بالا در انتخابات ۱۴۰۰را، نشاط سیاسی و اجتماعی و امید افزایی در جامعه دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات یک سرمایه عظیم برای کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» صبح امروز(دوشنبه، 16فروردین) در جلسه ستاد انتخابات اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از امروز آغاز شده است.

 

فرماندار صومعه‌سرا از عوامل مشارکت عمومی بالا در انتخابات 1400 را، نشاط سیاسی و اجتماعی و امید افزایی در جامعه دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات یک سرمایه عظیم برای کشور محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اقتدار، عزت نظام و سند افتخار بین المللی است گفت: شهرستان صومعه‌سرا، آمادگی کامل برای اجرای هر چه بهتر فرآیند انتخابات را دارا است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه همه ما باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم تلاش کنیم تصریح کرد: همه اجزاء و ارکان برگزاری انتخابات شهرستان در کنار یکدیگر آماده برگزاری یک انتخابات شفاف و با شکوه هستند.

 

فرماندار صومعه‌سرا بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح امروز(دوشنبه، ۱۶ فروردین) آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه(۲۲ فروردین ) ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان به چهار صورت از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه، دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ها و روستا‌ها و از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) انجام می‌شود.

 

 

کد خبر 1042886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha