جنوب شرق نیاز شدیدی به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارد

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: منطقه جنوب شرق نیاز شدیدی به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارد و جای کار فراوان دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین سجادی» در نشست مشترک با جهانگیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار  و معاون ویژه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان بر حفظ وحدت و همدلی و افزایش همکاری ها میان نهادهای فرهنگی منطقه تاکید نمود و اظهار داشت: وحدت، همدلی و هماهنگی ها میان نهادهای فرهنگی و تبلیغی می تواند در جهت پیشبرد اهداف موثر باشد.

 

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در ادامه به نیاز شدید منطقه جنوب شرق به فعالیت های فرهنگی اشاره داشت و گفت: منطقه جنوب شرق نیاز شدیدی به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارد و جای کار فراوان دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سجادی تعاملات فکری با علمای منطقه را موثر دانست و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با علما و بزرگان منطقه تعاملات فکری و مشورتی دارد و ایجاد کارگروه های مشورتی در جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی و تبلیغی را بسیار موثر می دانیم.

 

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار بر افزایش همکاری ها و هماهنگی ها تاکید کرد و بیان داشت: اعزام مبلغین در ماه مبارک رمضان با هماهنگی و همکاری مانند ادوار گذشته انجام پذیرد تا خلاء کمبود اعزام مبلغ تا حدودی جبران گردد.

 

معاون ویژه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوجستان بیان داشت: اعزام های ماه مبارک رمضان بر اساس نیاز شهرستان ها انجام گیرد.

 

وی در پایان بر حمایت ویژه از گروهای جهادی و مردم نهاد اشاره نمود و تصریح کرد: گروه های جهادی مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، در مقابله با بحران ها مانند سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا، به یاری و کمک مردم شتافتند و همکاری های مفیدی دارند که جا دارد از آنها حمایت شود.

کد خبر 1042889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha