رصد فعالیت های تبلیغاتی انتخاباتی در فضای مجازی

هاشمیان از رصد فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی از رصد فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی استان خبر داد و گفت: امسال به علت بیماری کرونا بار بیشتر تبلیغات انتخاباتی بر عهده فضای مجازیست و به همین منظور بخشی از نظارت و رصد تخلفات انتخاباتی در حوزه فضای مجازی متمرکز شده است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: سیاه نمایی، تخریب رقبای انتخاباتی، توهین به اقوام و تبلیغات زودهنگام از جمله تخلفات فراگیر در فضای مجازیست که با دقت و حساسیت رصد و با متخلفان برخورد می شود.

 

وی از تعیین 51 شعبه تخصصی رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخابات در استان خبر داد و گفت: این شعب از اواخر سال گذشته در همه حوزه های قضایی فعال شده است و آماده رسیدگی به پرونده های تخلفات و جرایم انتخاباتی هستند.

 

هاشمیان با اشاره به به فضای آرام استان در انتخابات سال های گذشته، افزود: وحدت استان خط قرمز ماست و در برخورد با کسانی که به هر بهانه به این آرامش و وحدت خدشه وارد کنند، تعلل نمی کنیم.

 

وی با بیان اینکه تلاش ما انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم است، گفت: امروز دشمن با سیاه نمایی  و ایجاد یاس درصدد کاهش حضور مردم پای صندوق های رای است و همه ما وظیفه داریم با بیان خدمات نظام، به جامعه امید تزریق کنیم.

 

 

کد خبر 1042948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha