کاهش ۲۰ درصدی تلفات کوار در سال ۹۹

تقوی زاده گفت: با اقدامات اجرایی شده در کوار، شاهد کاهش ۲۰ درصدی تلفات در برق کوار در سال گذشته بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید فرهاد تقوی زاده»، امروز (دوشنبه 16 فروردین) با اشاره به کاهش تلفات در برق کوار به خبرنگاران گفت: با اقدامات اجرایی شده در کوار، شاهد کاهش ۲۰ درصدی تلفات در برق کوار در سال گذشته بوده ایم.

مدیر برق شهرستان کوار افزود: در 6 ماهه اول سال 98 تلفات برق کوار بیش از 35 درصد بود که عدد بسیار بالایی در سطح شرکت توزیع برق شیراز به شمار می رفت.

وی اضافه کرد: برای کاهش تلفات و ارتقای کمی و کیفی تامین انرژی برق در کوار، اقداماتی مانند جمع آوری برق های غیر مجاز، شناسایی و تعویض کنتورهای خراب، نصب و راه اندازی کنتورهای «فهام» در بخش کشاورزی و .... انجام شده که تاثیر مطلوبی داشته است.

تقوی زاده اعلام کرد: با تشکیل پنج گروه برای شناسایی و اصلاح کنتورهای خراب و معیوب، سه هزار کنتور خراب در کوار تعویض شد.

وی ادامه داد: در سال های 98 و 99 در کوار حدود 750 دستگاه کنتور «فهام» برای مشترکان بخش کشاورزی تعویض و نصب شد که علاوه بر ثبت دقیق انرژی مصرفی منجر به کاهش 20 مگاوات ساعت پیک سایی در اوج بار شد.

تقوی زاده عنوان کرد: با حمایت و همراهی حوزه ستادی و تلاش گسترده همکاران در شهرستان کوار، در 11 ماه منتهی به ابتدای اسفند سال ٩٩ شاهد تحقق هدف پیش بینی شده و کاهش  11 و 9دهمی تلفات انرژی برق در شهرستان کوار بودیم.

کد خبر 1042956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha