استفاده از پایان‌نامه‌های دانشجویی با محوریت مبارزه با مواد مخدر در رفع معضلات اجتماعی موثر است

کرمی گفت: استفاده از تحقیقات، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی با محوریت مبارزه با مواد مخدر برای رفع مطلوب معضلات اجتماعی نقش موثری دارد و از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان کرمی»، امروز (دوشنبه 16 فروردین) با اشاره به حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع مبارزه با عرضه و کاهش تقاضای مواد مخدر به خبرنگاران گفت: 179 عنوان اولویت مصوب پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از سوی دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری برای سال 1400 ابلاغ شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: موضوعات این پایان نامه ها می تواند در زمینه فرهنگی و پیشگیری، درمان و حمایت‌های اجتماعی، توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم ‌نهاد و... باشد.

وی اضافه کرد: استفاده از تحقیقات، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی با محوریت مبارزه با مواد مخدر برای رفع مطلوب معضلات اجتماعی نقش موثری دارد و از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس است.

کرمی اعلام کرد: دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات لازم  ارسال و انجام پایان نامه های خود به نشانی www.dchq.ir مراجعه کنند و با شماره 07136232115 تا 16 تماس بگیرند.

کد خبر 1042973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha