تقویت زنجیره تواصی، محاصره تبلیغاتی دشمنان را می شکند

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه نباید زنجیره تواصی قطع شود، گفت: توصیه به صبر و حق از مواردی است که همه باید به آن توجه داشته باشند تا ضمن تقویت این زنجیره، شاهد استحکام و انسجام بیشتر جامعه باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام «محمد قمی» امروز دوشنبه (16 فروردین ماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امروز تبلیغات دشمن و محاصره تبلیغاتی یکی از مهم ترین مسئله هایی است که با آن دست به گریبان بوده و در حال جنگیم.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه چه بسا در این کارزار نمی توانیم سرمایه و توان خودمان را روایت کنیم، شرط جدی گرفتن سرمایه های داخلی را خوب عرضه، روایت و تصویر کردن نبرد تبلیغاتی است.

 

وی با بیان اینکه اگر ریشه ای ترین جهاد، امیدآفرینی و ایجاد امید در جامعه است، پس سهم آنچه که به آن تبلیغات گفته می شود هم مهم است، اظهارکرد: مسئله امروز ما یک مسئله سازمانی نیست بلکه آن نقطه کانون توجهاتی است که جامعه برای تقویت روند حرکت به سمت قله ها به آن احتیاج دارد.

 

حجت الاسلام قمی تأکید کرد: اگر هئیت های مذهبی، کانون مداحان، جلسات قرآنی، گروه های جهادی و رسانه ملی و ... در مواجه با سرمایه گذاری تبلیغاتی دشمن کار خود را درست انجام دهند، اتفاقات خوبی رقم می خورد.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: آنچه امروز کار ما را در تبلیغ و تبیین پیش می برد همان چیزی است که رهبری اخیرا به آن اشاره کرده اند و آن حفظ زنجیره تواصی است.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید زنجیره تواصی قطع شود، توصیه کرد: توصیه به صبر و توصیه به حق از مواردی است که همه باید به آن توجه داشته باشند تا ضمن تقویت این زنجیره، شاهد استحکام و انسجام بیشتر جامعه باشیم.

 

حجت الاسلام قمی خطاب به علما و مبلغان دینی بیان کرد: در نبرد تبلیغاتی وظیفه شما بسیار خطیر است لذا باید هم در خدمت به مردم و هم در کارزار با دشمن، سهم خود را ادا کنید.

 

گفتنی است؛ در این آیین که در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، حجت الاسلام «حمید رفیعی» به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی معرفی و از خدمات 6 ساله حجت الاسلام «علی خادمی» مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی قدردانی شد.

 


 

کد خبر 1043009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha