اختتامیه مسابقه «فلسطین تنها نیست» روز قدس برگزار می شود

شجاعی طباطبایی با بیان اینکه ۶۶ کشور در مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر «فلسطین تنها نیست» شرکت کردند، گفت: بیش از سه هزار اثر به دست ما رسیده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «سیدمسعود شجاعی طباطبایی» امروز در نشست خبری هفته هنر انقلاب که در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد با اشاره به برگزاری مسابقه کاریکاتور، کارتون و پوستر فلسطین تنها نیست، گفت: فراخوان این مسابقه آذر سال گذشته مطرح شد. این مسابقه در پی سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در سه بخش کارتون، کاریکاتور و پوستر مطرح شد.

 

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با بیان اینکه داوری مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست انجام شده است، عنوان کرد: دو تیم داوری داخلی و خارجی داشتیم. چهار داور از کشورهای ایتالیا، مالزی، لهستان و برزیل آثار را بررسی کردند. محمد خزاعی، عباس ناصری، سعید صادقی، مسعود ضیایی و بنده دبیران داخلی این مسابقه بودیم. در نظر داشتیم مسابقه را اواخر سال گذشته برگزار کنیم اما تصمیم گرفتیم که آن را در هفته هنر انقلاب برگزار کنیم. اختتامیه مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست 17 اردیبهشت مصادف با روز قدس برگزار می شود.

 

دبیر مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر فلسطین تنها نیست، اظهار داشت: 456 اثر بر روی سایت رفته که به شکل کاتالوگ ارایه می شود. خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقه شد و به نظرم کار موثر و جریان سازی بود. هنرمندان خوبی از کشور و جهان در این مسابقه حضور داشتند.  سایت ADL که صهیونیستی است نسبت به این مسابقه واکنش نشان داد. هنرمندان از 66 کشور در این مسابقه شرکت کردند. 690 هنرمند در مسابقه فلسطین تنها نیست، شرکت داشتند و بیش از سه هزار اثر به دست ما رسید.

 

گفتنی است، هفته هنر انقلاب اسلامی با شعار هنر متعهد به حقیقت 18 تا 25 فروردین برگزار می شود.

کد خبر 1043012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha