لزوم شناسایی موانع تولید / از کارآفرینان حمایت می شود

فتح اللهی با بیان اینکه موانع تولید شناسایی و حل شود گفت: از کارآفرینان و تولید کنندگان حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(دوشنبه، ۱۶ فروردین ) در دیدار با مدیران شرکت تولیدی پایا کلاج به تولید و اشتغال اشاره و اظهار کرد: در هر جامعه‌ای اشتغال بسیار حائز اهمیت است، به خصوص اشتغالی که به تولید بینجامد در توسعه جامعه اثرات موثری خواهد داشت.


فرماندار رشت با بیان اینکه متاسفانه دلالی اقتصادی در حوزه بنگاه و ماشین در شرایط فعلی کشور جذابیت ایجاد می‌کند گفت: این واسطه گری‌ها باعث افزایش تورم و قیمت در این بخش‌ها شده است.
 

فتح اللهی اذعان کرد: هر چقدر سرمایه به سمت تولید هدایت شود، شاهد اشتغال مستقیم و توسعه ناخالصی ملی پایدار خواهیم بود که اثرگذاری آن را در تمامی بخش‌های جامعه مشاهده خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: دستان کارآفرینان که در حوزه تولید فعال هستند به گرمی می‌فشاریم چرا که بسیاری از دغدغه های مسئولان از طریق ایجاد اشتغال مرتفع می‌شود.

 

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه از تولید کنندگان حمایت می شود تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان موظفند موانع تولید را شناسایی و رفع کنند.

 

فتح اللهی به شعار سال اشاره و خاطرنشان ساخت: پشتیبانی و رفع و مانع زدایی ها تولید شعار سال است که در این راستا کارگروه مختص این موضوع در شهرستان تشکیل می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه ما در کنار تولیدکنندگان هستیم و سعی خواهیم کرد که با مشورت مدیران مشکلات را حل کنیم و خوشبختانه فضای حمایتی در استان وجود دارد اذعان داشت: با حضور نمایندگان مجلس و مدیران استانی موانع تولید شناسایی و رفع می‌شود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه عملا بایستی شعار سال را به تحقق برسانیم گفت: از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و زمان محدود بهترین بهره را در راستای ایجاد اشتغال و تولید ببرید.

 

فتح اللهی خاطرنشان ساخت: ما خودمان بایستی با هم‌دلی و وحدت جامعه‌مان را بسازیم زیرا افق‌های اقتصادی مطلوبی با تلاش و کوشش مهیا خواهد شد.

کد خبر 1043017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha