برگزیدگان مسابقه نقاشی روز پدران آسمانی تقدیر شدند

برگزیدگان مسابقه نقاشی روز پدران آسمانی با حضور مدیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، لطفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران(۱۶ فروردین) در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی روز پدرا آسمانی اظهار کرد: مسابقه نقاشی روز پدران آسمانی به مناسبت میلاد امام علی(ع) در اسفند ماه 99 برگزار شد و با استقبال دانش‌آموزان به عرصه نقاشی همراه بود.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از هفتم تا پانزدهم اسفند ماه 99 برگزار شد، افزود: پس از ارزیابی داوران و بررسی آثار ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان 10 اثر برگزیده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی روز پدران آسمانی با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام والای پدران شهید برگزار شد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران عنوان کرد: این مسابقه هر سال در شهرستان کامیاران برگزار و با استقبال نوجوانان و جوانان همراه است و در سال 99 نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا اما استقبال خوبی از این مسابقه انجام گرفت.

 

علی اکبر ابراهیمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کامیاران نیز در این آئین با تقدیر از دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقه نقاشی روز پدران آسمانی بیان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی زمینه‌ساز ایجاد رقابت سالم میان دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه برای پرداختن به هنر نقاشی است.

 

در این مراسم 10 دانش‌آموز برگزیده مسابقه نقاشی روز پدران آسمانی با اهدای کارت هدیه و لوح تقدیر تجلیل شدند.

 

کد خبر 1043068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha