۱۵ میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری های نهبندان پرداخت شد

بیکی گفت: از محل اعتبارات ۳۱ شهرستان های کمتر توسعه یافته مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها و سه دهیاری شهرستان نهبندان پرداخت شد.

«مجید بیکی»، فرماندار نهبندان  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: از محل اعتبارات شهرستان های کمتر توسعه یافته مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای پروژه های عمرانی به  شهرداری ها و سه دهیاری نهبندان پرداخت شد.

 

فرماندار نهبندان افزود: با پیگیری ها صورت گرفته از سوی فرمانداری و استانداری از محل این اعتبارات، برای احداث پارک و فضای سبز در فاز دو مسکن مهر شهر نهبندان ۵۰۰ میلیون تومان و برای احداث بوستان شهدا و شریعتی شهر شوسف ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

بیکی با اشاره به اعتبار تخصیصی به دهیاری های نهبندان، بیان کرد: از محل اعتبارات تخصیص یافته مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای بهسازی معابر روستای خونیک علیا، ۲۵۰ میلیون تومان برای احداث بوستان روستای دهک و ۱۲۰ میلیون تومان برای بهسازی معابر روستای بیچند در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است این اعتبارات از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سرفصل کمک به ۳۱ شهرستان کمتر توسعه کشور به شهرستان نهبندان تخصیص یافته است.

کد خبر 1043075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha