چاف و چمخاله بیشترین تعداد بیماران کرونایی را در روزهای اخیر دارد

عاشوری گفت: شهر چاف و چمخاله به علت منطقه توریستی و گردشگری و مسافرپذیر بودن در ایام عید جزو اولویت هاست و باید به جد در مورد آن تصمیم گیری شود و بیشترین پی سی آر های مثبت از این منطقه گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « الهام عاشوری »  در جلسه شهرستانی مدیریت مقابله با کرونا که عصر امروز ( دوشنبه، ۱۶ فروردین) در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد، گفت: علی رغم تمامی هشدارها و توصیه های بهداشتی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور مسافران، عادی انگاری متاسفانه بعد از یک دوره طولانی شهرستان لنگرود در وضعیت زرد در فاصله کوتاهی شهرستان به نارنجی و امروز صبح در وضعیت قرمز قرار گرفت.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه این جلسه در راستای همفکری در عبور از بحران است تا شهرستان لنگرود از وضعیت قرمز به سیاه تبدیل نشود، افزود: ادامه داشتن عادی انگاری موجب می شود روزهای خوشی در پیش نباشد.

 

عاشوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۹ نفر در بیمارستان شهید حسین پور لنگرود بستری هستند که از این تعداد ۱۷ نفر شب گذشته بستری شدند، تصریح کرد: شب گذشته با کمبود تخت مواجه شدیم و به ناچار چند تخت از بیمارستان امینی به بیمارستان شهید حسین پور اضافه شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود ادامه داد: شهر چاف و چمخاله به علت منطقه توریستی و گردشگری و مسافرپذیر بودن در ایام عید، جزو اولویت هاست و باید به جد در مورد آن تصمیم گیری شود و بیشترین پی سی آر های مثبت از این منطقه گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه بالای ۹۰ درصد موارد پی سی آر و رپید در طول روز مثبت است، اظهار کرد: تمامی برنامه ها، مجالس، بازارهای روز و محلی و مشاغل رده ۲، ۳ و ۴ تا اطلاع ثانوی تعطیل  است.

 

 

کد خبر 1043109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha