سه شنبه های مهدوی معارف مهدودیت را در جامعه نشر می دهد

حجت الاسلام بردبار گفت: طرح ملی سه شنبه های مهدویت معارف ناب مهدوی و فرهنگ مهدویت را در جامعه نشر و گسترش می دهد.

حجت الاسلام «هادی بردبار» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: شناخت معارف مهدوی ضرورت تردید ناپذیر عصر ماست، ضرورتی که اگر به خوبی درک شود و وجوه مختلف آن چنان‌که شایسته است، تبیین گردد، برکات فراوانی را نصیب جامعه اسلامی ما می‌سازد.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان  افزود: بر هر یک از ما واجب است که همه تلاشمان را برای شناخت امام عصر خود، به کار گیریم .

 

وی ادامه داد: از این رو در عصر حاضر، جامعه ما بیش از هر زمان دیگر، نیازمند پرداختن به فرهنگ انتظار و باور مهدویت است و به جرئت می‌توان گفت اگر به خوبی به این موضوع پرداخته شود، می‌تواند بسیاری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کند.

 

وی گفت: در طرح سه شنبه‌های مهدوی، هر هفته مطالب مهدوی در قالب کلیپ، پوستر و آیه‌های مهدوی برای تمامی نهادها ارسال می‌شود و هر یک از این مراکز نیز مطالب را در شبکه‌های مجازی برای استفاده عموم و کارکنان خود بارگذاری می‌کنند.

 

حجت الاسلام بردبار با اشاره به دستاوردهای بنیاد مهدی موعود(عج)، مطرح کرد: حوزه علمیه همدان از اولین استان‌هایی بود که رشته و مرکز تخصصی مهدویت در آن آغاز به کار کرده و در آن به تربیت نیروهایی به صورت ویژه در این زمینه مشغول است.

 

وی برگزاری سلسله مباحث مهدویت در دانشگاه‌های استان را از دیگر اقدامات این مرکز برشمرد و عنوان کرد: بنیاد با همکاری آموزش و پرورش، هم در زمینه تربیت مربی مهدوی، جلسات و کلاس‌هایی را برای معلمان تدارک دیده و هم کلاس‌های فوق‌العاده‌ای را برای دانش آموزان برگزار کرده است.

 

کد خبر 1043223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha