توزیع غذای گرم بین خانواده های کم بضاعت

ستاری از توزیع غذای گرم بین خانواده های کم بضاعت و آسیب دیدگان اجتماعی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

«ستاری» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: احسان و انفاق یکی از مولفه های سبک زندگی اسلامی است و همواره در دین مبین اسلام، قرآن کریم و کلام ائمه اطهار (ع) به انفاق و کمک به همنوع تاکید شده و از فضایل اخلاقی ارزشمند محسوب می شود.

 

جانشین قرارگاه فرهنگی بصیرتی محرومیت زدایی حاج حسین همدانی خاطرنشان کرد: ارزش و اهمیت انفاق به اندازه‌ای است که در قرآن مجید ، در بیش از هشتاد آیه به پرداخته شده است.

 

وی گفت: قرآن وقتی سیمای پرهیزکاران را بیان می‌کند، یکی از اوصاف نیک آنان را انفاق کردن ذکر می کند تا آنجا که در اولین آیات قرآن، خدواند انفاق را از صفات بارز متقین بیان می‌کند. در روایات اسلامی هم بر انفاق و احسان  بسیار تاکید شده است.

 

جانشین قرارگاه فرهنگی بصیرتی محرومیت زدایی حاج حسین همدانی  افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده، خانواده های زیادی از نظر معیشتی دچار مشکل شده اند بنابراین در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم به خانواده های کم بضاعت کمک کنیم.

 

ستاری در ادامه با اشاره به توزیع ۱۰۰پرس غذای گرم در میان نمازگزاران و افراد آسیب دیده اجتماعی گفت: بانیان و خیران که زمینه تهیه، پخت و توزیع غذای گرم را فراهم کرده بودند با نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) و در مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر قرارگاه فرهنگی بصیرتی محرومیت زدایی حاج حسین همدانی حوزه ۳۲۷ ناحیه مالک توزیع کردند.

 

وی یادآور شد: قرارگاه فرهنگی بصیرتی محرومیت زدایی حاج حسین همدانی از زمان شیوع ویروس کرونا، برنامه های متعددی در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و خانواده های کم بضاعت اجرا کرده است که از جمله می توان اهدای سبدهای ارزاق در قالب کمک های مومنانه طی چندین مرحله، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی اشاره کرد.

 

ستاری در ادامه با اشاره به از خیران و هموطنان مان درخواست کرد تا در روزهای آغازین سال و در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، خانواده های کم بضاعت را بیشتر مورد توجه و حمایت قرار دهند.

 

 

کد خبر 1043241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha