تمهیدات ویژه عمان برای ماه مبارک رمضان

عمان قصد دارد تا در ماه مبارک رمضان محدودیت های کرونایی را اجرا کند و از برپایی نماز در مساجد و تجمع های رمضانی جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج اونلاین، کمیته عالی برخورد با ویروس کرونا در عمان تصمیم گرفت تعطیلی همه فعالیت های تجاری را تا آغاز ماه مبارک رمضان تمدید کند و محدودیت جزئی را در سراسر این کشور در طول ماه مبارک رمضان اعمال می کند.

 

این کمیته در نشست روز گذشته تعطیلی همه فعالیت های تجاری را از روز پنجشنبه 19 فروردین مطابق با هشتم آوریل تمدید می کند و تا یکم ماه مبارک رمضان ادامه دارد. براساس این تصمیم افراد و خودروها  در این مدت از ساعت 20 تا پنج بامداد اجازه تردد ندارند.

 

این کمیته تصمیم دارد تا محدودیت جزئی را برای همه فعالیت ها و ترددها در طول ماه رمضان اعمال کند. این اعمال محدودیت از ساعت 21 تا چهار بامداد در این ماه مبارک انجام می شود و از برپایی نماز در مساجد جلوگیری می شود.

 

خبرگزاری رسمی عمان اعلام کرد: این کمیته  تصمیم دارد همه تجمع های رمضانی مانند افطار روزه داران در مساجد و سایر مکان ها را منع کند.

 

این کمیته همچنین فعالیت های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و سایر فعالیت های جمعی را در طول ماه مبارک رمضان ممنوع اعلام کرده است.

 

این کمیته ازشهروندان عمانی و اتباع مقیم این کشورخواست از سفر به خارج از کشور اجتناب کنند، مگر اینکه این سفر ضرورت داشته باشد.

کد خبر 1043256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha