برگزاری یادواره ۴۳۵ شهید نکا با محوریت سردار قاسمی طوسی

شعبانی از برگزاری یادواره ۴۳۵ شهید نکا با محوریت سردار محمدحسن قاسمی طوسی، قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالروز شهادت سردار طوسی در نکا برگزار می شود.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: شهدا افتخار شهر و دیارمان هستند و گرامیداشت نام و یادشان در هر شرایطی از وظایف اصلی و مهم ماست.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اعلام اینکه بیان خاطرات، رشادت ها و زندگی معنوی شهدا به جوانان و نسل جدید از وظایف خطیری است که برعهده داریم، خاطر نشان کرد: مرور خاطرات شهدا و زندگی سراسر عشق به اهل بیت(ع) آ؛نان می تواند زندگی سراسر معنوی و به دور از تجملات برای ما رفم بزند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز در شرایط سختی قرار داریم و وظیفه ما در قبال شهدا بسیار سنگین است  و در سایه رهمنودهای رهبری و وصایای شهدا باید انقلاب را به هدف نهایی انقلاب اسلامی که ایجاد دولت، جامعه و در نهایت تمدن اسلامی است ک؛ برسانیم.

 

شعبانی از برگزاری یادواره 435 شهید نکا با محوریت سردار محمدحسن قاسمی طوسی، قائم مقام لشکر 25 کربلا خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالروز شهادت سردار طوسی در نکا برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا یادآور شد: برگزاری یادواره 435 شهید نکا با محوریت سردار قاسمی طوسی، چهارشنبه 18 فروردین ماه در مصلای نکا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالروز شهادت سردار طوسی در نکا برگزار می شود.

 

تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری با تعداد محدود و رعایت دستور العمل های بهداشتی و به صورت پخش زنده در فضای مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1043266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha