« کودک، سرباز و دریا» با ویرایش جدید منتشر شد

کتاب «کودک، سرباز و دریا» ترجمه دل آرا قهرمان با ویرایش جدید از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، کتاب «کودک، سرباز و دریا» نوشته ژرژ فون ویلیه نویسنده فرانسوی با ترجمه دل آرا قهرمان مشتمل بر 192 صفحه با ویرایش جدید از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی د و ه چاپ شده است. این کتاب که مشتمل بر هفت بخش است، اولین بار در سال 1349 به چاپ رسیده است.

 

«کتاب کودک، سرباز و دریا» با صدای امین زندگانی از بازیگران کشورمان به شکل صوتی نیز منتشر شده است.

 

در بخشی از کتاب «کودک، سرباز و دریا» می خوانیم: تمام بچه ها با یک حرکت بلند شدند به شنیدن این صدا آقای پیشون برگشت. تمام شاگردان اش خبردار ایستاده بودند. در سکوت با لب های به هم فشرده، چشمانی سرشار از اشک و از ته کلاس پیر با نگاهی که قلب او را شکافت، گویاترین و دلخراش ترین خداحافظی را با او کردند. ناگهان این جمله مانند آوای شیپور در کلاس طنین انداخت. همگی با هم فریاد زدند زنده باد فرانسه. افسر آلمانی به خود لرزید. نگاه متحیرش را طرف کلاس انداخت و با لحنی پر از افاده که رنگی از احترام هم داشت به آقای پیشون گفت:« اگر نتیجه کار شماست می توانید مغرور باشید ولی این بچه ها برای اینکه دشمنان خطرناکی باشند هنوز خیلی کوچک هستند».

 

گفتنی است، کتاب «کودک، سرباز و دریا» نوشته ژرژ فون ویلیه با ترجمه دل آرا قهرمان با ویرایش جدید با گروه سنی د و ه در شمارگان پنج هزار نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و روانه بازار شده است.

کد خبر 1043275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha