ساخت مستند «نهاوند در انقلاب» با همت کانون شهدای تکه نهاوند

سهرابی گفت: فیلم مستند کوتاه با عنوان «نهاوند در انقلاب» با همت کانون شهدای روستای تکه نهاوند ساخته و در رواق فیلم در طرح ملی ایران قوی شایسته تقدیر شد.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  با همت اعضای کانون فرهنگی هنری روستای شهدای تکه فیلم مستند با عنوان «نهاوند در انقلاب» روایت حوادث انقلاب ساخته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای تکه نهاوند افزود: فیلم مستند «حوادث انقلاب در نهاوند» روایت سال های 1349 تا بهمن 1357 مربوط به حوادث انقلاب است که در طرح ملی ایران قوی و در رواق فیلم شایسته تقدیر انتخاب شد.

 

وی اظهار داشت: تا کنون بیش از 10 مستند مختلف از جمله جشنواره طنین، نهاوند در انقلاب، قهرمانان روستایی ، مستند گروه ابوذر و مستند وصف حماسه از برخی مستندهای تولید شده توسط کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای شهدای تکه نهاوند افزود: مستند های تولید شده در شبکه خبر، مستند و افق  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون در جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی شرکت و حائز رتبه شده ام و توانسته ام به لطف خدا جوایز زیادی را در رشته های عکاسی، خبری، فرهنگی و هنری دریافت کنم، اعلام کرد: جشنواره های ملی و بین المللی از جمله فیلم های ورزشی، نگاه سرخ، هلال زیبا، خبرآباد، دین و رسانه از جشنواره هایی است که در آن موفق به کسب رتبه های برتر شدم.

 

سهرابی خاطر نشان کرد: در سال 1397 که نخستین جشنواره ملی نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور با عنوان " خبرآباد" به میزبانی استان مرکزی برگزار شد، در بخش خبر موفق به کسب مقام دوم و همسر بنده نیز عفت روزبه در بخش محتوای رسانه های مجازی و وبلاگ و وب سایت مقام دوم را کسب کرد.

 

 

 

کد خبر 1043327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha