سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در استان گام های اساسی بر می داریم

کلانتری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات بیش از پیش خواهد درخشید، گفت: استان در سال جدید در حوزه صنعت حرف‌های مهمی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰« تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» امروز (۱۷ فروردین ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این نام گذاری نشان از درایت مقام معظم رهبری در پرداختن به نیازهای اصلی و اساسی کشور دارد و تاکید بر تداوم و تعمیم فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه تولید در سال های گذشته و به ویژه سال جاری است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت پشتیبانی و مانع زدایی در رونق تولید تاکید کرد و گفت: شناسایی موانع، رفع خلاهای قانون و مقررات و مشکلات موجود بر سر راه تولید و هم افزایی و بهره گیری از تجارب گذشته در عرصه اشتغال و تولید مورد توجه جدی است.

 

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات بیش از پیش خواهد درخشید، گفت: استان در سال جدید در حوزه صنعت حرف‌های مهمی برای گفتن دارد.

 

کلانتری از آبگیری و بهره‌ برداری سد چم ‌شیر در سال جاری خبر داد و یادآور شد: امسال پتروشیمی گچساران وارد مدار تولید می ‌شود و تاثیر بسیار بزرگ ملی خواهد داشت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عرصه کشاورزی گام‌های بسیار بزرگی در استان برداشته می‌شود، ضمن اینکه برنامه ‌هایی را هم در ماه‌های آغازین سال از جمله کلنگ ‌زنی سد آبریز، سد سقاوه، طرح آبرسانی به اراضی امامزاده جعفر(ع) گچساران و باشت خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به تامین آب اراضی دهدشت غربی، ادامه داد: اقدام اساسی برای تسریع در تکمیل و بهره ‌برداری سد تنگ سرخ برداشته شده و مجوز ماده ۵۶ را برای سد اخذ کردیم تا در بازده زمانی ۲۴ ماهه تکمیل شود.

 

کلانتری به یکی از برنامه‌های مهم در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: امسال انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی گچساران و باشت و شوراهای اسلامی شهر و روستاها را داریم و مهم حضور گسترده، سلامت و امنیت انتخابات است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به دنبال مشارکت حداکثری و پرشور هستیم، گفت: مردم از مجریان در انتخابات گذشته امانت‌ داری، سلامت انتخابات و بی ‌طرفی را در اذهان خود دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: از رقابت حداکثری که منجر به تثبیت اقتدار و سرعت بخشی به پیشرفت کشور در عرصه جهانی می‌ شود استقبال می ‌کنیم.

 

کلانتری مدیریت مقابله با بیماری کرونا را از دیگر برنامه‌ های مهم سال جدید دانست و گفت: متاسفانه شاهد بالا رفتن آمار مراجعه کنندگان و بستری‌های بیماری کرونا در سطح استان هستیم و به طور جد از مردم می‌ خواهیم تا زمان واکسیناسیون عمومی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیریت زلزله سی ‌سخت و ساخت خانه‌های تخریب شده را یکی دیگر از اولویت های امسال استان بیان کرد.

 

وی ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئولان کشوری و لشکری، گفت: تمام توان خود را به کار می ‌گیریم که خانه‌های مردم زلزله ‌زده را تا تیرماه سال جاری به اتمام برسانیم و مردم بتوانند مرداد ماه در خانه‌ هایشان مستقر شوند.

کد خبر 1043386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha