۴۷۰ پروژه در شرکت برق کشور افتتاح شد

آیین بهره برداری از ۴۷۰ پروژه شرکت توزیع نیروی برق کشور در هفت استان و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به میزبانی خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ بر اساس این گزارش، برای این پروژه ها حدود چهار هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 


این پروژه ها در مازندران، غرب مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، خراسان رضوی و شمالی اجرا شده که شامل اقدامات برای تامین برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری، توسعه و بهبود روشنایی معابر، مدیریت مصرف، تعویض کنتور و ایجاد قدرت مانور و طرح های کاهش تلفات برق است.

 

 


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در این باره گفت: در این استان هم طرح های مختلف به ارزش ۵۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

 

 

"علیرضا صبوری" اظهار داشت: طرح ها شامل اقدامات از جمله اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع،  نصب ۹۹ دستگاه پست هوایی و زمینی است که این طرح ها با هدف تامین برق و افزایش ظرفیت شبکه اجرا شده و در این زمینه ۱۷۷ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال هزینه شده است.

 

 


وی افزود: اصلاح و بهینه سازی ۵۰ کیلومتر شبکه توزیع، تقویت ۱۰ دستگاه پست توزیع در راستای رشد و تاب‌آوری شبکه با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۵۱۷ میلیارد ریال از دیگر طرح ها است.

 

 


صبوری خاطرنشان کرد: نصب و جایابی بهینه ۴۸ دستگاه تجهیزات قطع کننده هوشمند شبکه فشار متوسط برای افزایش قدرت مانور و اطمینان شبکه توزیع فشار با سرمایه گذاری ۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال امروز افتتاح شد.

 

 


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۴۱ هزار دستگاه چراغ خیابانی LED  با اعتبار ۲۹۷ میلیارد ریال در معابر شهرهای استان نصب شده که امروز افتتاح شد.

 

 


 در نخستین هفته اول پویش هر هفته-الف-ب-ایران در سال جاری طرح بزرگ توزیع برق کشور در قالب هشت هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در ۳۱ استان با سرمایه گذاری ۲۹ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد خبر 1043387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha