اجرای طرح ضیافت الهی همزمان با ماه  مبارک رمضان در بقاع شاخص همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: درصورت اجازه ستاد کرونا استان و با توجه به وضعیت کرونا طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع شاخص استان همدان اجرا می شود.

حجت الاسلام «سید علی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اجرای طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان با توجه به مصوبه ستاد کرونا و وضعیت استان دربرگزاری مراسم های مذهبی  برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: با توجه به شرایط کرونایی و ممنوعیت برگزاری مراسم و تجمعات به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا‌، طرح ضیافت الهی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بقاع متبرکه متفاوت از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

 

وی افزود: طرح ضیافت الهی با هدف انس با قرآن کریم ، دعا و مناجات، بصیرت افزایی و همچنین اجرای نیات موقوفات ایام ماه مبارک اجرای می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه ترتیل خوانی و جزءخوانی‌در بقاع متبرکه بدون حضور مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود گفت: در این راستا جلسات تصویری تفسیر قرآن کریم در امامزادگان، برنامه انفاق و مواسات و کمک به محرومان نیازمند از برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه طرح ضیافت همدلی امسال جایگزین برنامه افطاری ساده شده است ، گفت: در قالب این طرح بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

 

کد خبر 1043391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha