وضعیت نارنجی زنگ خطر شیوع موج چهارم کرونا در چگنی است

ترابی نژاد با دعوت از مردم برای توجه ویژه به رعایت پروتکل های بهداشتی ، گفت: تبدیل شدن وضعیت زرد شهرستان چگنی به نارنجی ناشی زنگ خطری برای شیوع موج چهارم بیماری کروناست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « قدرت الله ترابی نژاد» امروز(17 فروردین) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان چگنی که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ادامه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین راه پیشگیری ازشیوع بیماری کروناست.


فرماندار چگنی و رئیس ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان چگنی اظهار داشت: با اعلام وضعیت نارنجی ، شهرستان وارد موج چهارم بیماری شده است .
 

وی ادامه داد: اگر عموم مردم دقت کافی را نداشته باشیم و پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل هایی که در رابطه با رنگ بندی کرونا رعایت نکنیم قطعاً با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

 

ترابی نژاد افزود: باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا از شیوع  بیشتر این بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

 

فرماندار چگنی با اشاره به اینکه شیوع بیماری ویروس کرونا در لرستان در حال افزایش است، یاد آور شد: خیلی ‌ها در صورت رعایت نکردن گرفتار این بیماری خواهند شد .

ترابی نژاد فرماندار افزود: در وضعیت نارنجی کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول نسبت به کاهش حضور تا یک سوم  کارکنان خود اقدام کنند در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد .
وی افزود : با جدیت از تشکیل هرگونه تجمع ازجمله همایش، جلسه، مراسممختلف کلنگ زنی و افتتاحیه در سطح شهر و روستا جلوگیری شود .
 

فرماندار چگنی بیان کرد: همچنین برای کنترل وضعیت و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری لازم است، از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان جلوگیری شود.
 

ترابی نژاد ادامه داد: با توجه به بحث نارنجی بودن شهرستان کلیه مدارس شهرستان و همچنین هر گونه اجتماع از جمله نماز جمعه تا اطلاع ستاد کرونا تعطیل می باشد .

فرماندارچگنی در ادامه از پرسنل و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر مدیران شهرستان که پی گیر موضوع هستند تشکر و قدردانی کردند و اظهار داشتبایستی تمام توان خود را بکار بگیریم تا از شیوع بیشتر این بیماری که با نام ویروس انگلیسی شناخته می شود در شهرستان جلوگیری کنیم .

کد خبر 1043397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha