محدودیتی برای مطالعات آبخیزداری نداریم

گرشاسبی گفت: امسال محدودیتی برای مطالعات آبخیزداری نداریم و مطالعات در سال ۱۴۰۰ دوباره آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «پرویز گرشاسبی» امروز (17 فروردین) در جریان بازدید از پروژه های آبخیزداری و بیابانزدایی شهرستان طبس اظهار کرد: امسال تمام تمرکز اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی باید این باشد تا حوزه آبخیز و  سدهای سه گانه طبس به اتمام برسد.

 

معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل ها با بیان اینکه تلاش می شود در سال 1400 که منابع اعتباری ما هم از چندین محل تقویت شده است، به حوزه آبخیز طبس کمک کنیم، گفت: مطالعات صندوق توسعه ضعیف بود اما امسال دوباره مطالعات بیشتر آغاز خواهد شد.

 

گرشاسبی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از مناطق مطالعات آبخیزداری زیادی داریم که اجرایی نشده و در برخی مناطق مطالعاتی نداشته ایم؛ لذا استان ها باید این مورد را مدیریت کنند.

 

وی با اشاره به مطالعات کم استان خراسان جنوبی در حوزه آبخیزداری، گفت: امسال محدودیتی برای مطالعات آبخیزداری نداریم و مطالعات در سال 1400  دوباره آغاز می شود.

 

معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل ها با تأکید بر اینکه پیشرفت مطالعات آبخیزداری نسبت به اجرا باید در حد معقول باشد، گفت: انتظار است تا عملیات اجرایی آبخیزداری بعد از مطالعه اجرایی شود.

 

گرشاسبی گفت: در صورتی که 20 درصد مطالعات آبخیزداری استان خراسان جنوبی نسبت به سطح اجرایی جلو باشد معقول است.

 

 

کد خبر 1043415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha