محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد تشدید شد

طولابی، از تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان خرم آباد خبر داد و گفت: در این راستا گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(17 فروردین) در جلسه ستاد کرونای این شهرستان اظهارداشت: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد و اعمال محدودیت ها برای حفظ سلامتی مردم است.

 

فرماندار خرم آباد با اشاره به تغییر وضعی کرونایی خرم آباد به قرمز و افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها در این شهرستان، افزود: آمار ابتلا و بستری‌های مربوط به بیماری کرونا روند صعودی گرفته است و میانگین تعداد بستری‌ها روزانه به ۷۰ نفر رسیده که نگران کننده است.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر همچنان آمار جان‌باختگان نیز رو به افزایش است، ادامه داد: اعمال و تشدید محدودیت ها برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا است.

 

طولابی خاطرنشان کرد: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ باید به مدت دو هفته تعطیل می شوند و محدودیت تردد خودروها به آرامستان‌ها و عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی باید با شدت بیشتری اجرایی شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه شهرداری در مناطق تجمعی در حوزه شهری و تجمع در کنار دست‌فروش‌ها را باید با جدیت بیشتر مدیریت کند، گفت: پلیس‌ راه از ورود پلاک‌های غیربومی به شهرستان جلوگیری و مانع خروج ماشین‌هایی با پلاک بومی به شهرهای دیگر شود.

 

فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه منع تردد شبانه از ۲۲  تا ۳ بامداد برقرار است، اظهار کرد: قرنطینه شدن برخی مناطق روستایی که آمار مبتلایان به کرونا در این مناطق روبه افزایش است برای کنترل این بیماری ضروری است.

 

طولابی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز تا زمانی که شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی روبرو است، در زمیه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محدودیت هایی خواهیم داشت و برنامه ها باید به صورت فردی اجرا شود.

کد خبر 1043459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha