عضویت ۳۰۰ نفری در کتابخانه کانون «علی بن ابیطالب (ع)» شهر «محمله»

مومنی گفت: کتابخانه کانون فرهنگی و هنری «علی بن ابیطالب (ع)» شهر «محمله» شهرستان خنج حدود ۳۰۰ عضو دارد که عمده آن را اعضای کودک و نوجوان تشکیل می دهند.

«سمیه مومنی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خنج، با اشاره به فعالیت های کتابخانه کانون فرهنگی و هنری «علی بن ابیطالب (ع)» شهر «محمله» شهرستان «خنج» در سال گذشته، گفت: عمده فعالیت های کتابخانه در زمینه کار با کودکان و نوجوانان بوده و با توجه به شروع کرونا در سال گذشته بیشتر برنامه ها در بستر فضای مجازی اجرا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «علی بن ابیطالب (ع)» شهر «محمله» شهرستان «خنج» با اشاره به اجرای مسابقه های فرهنگی و هنری به همت این کانون فرهنگی و هنری، افزود: این برنامه ها در قالب مسابقه های متنوع نقاشی، شعرخوانی و... به اجرا در آمده است.

 

وی ادامه داد: مسابقه نقاشی با موضوع کرونا و مسابقه های شعرخوانی و مولودی خوانی به مناسبت عید سعید غدیر و معرفی کتاب به مناسبت های مختلف ویژه گروه سنی بزرگسال و کودک به همت این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

 

مومنی ادامه داد:  همچنین برنامه آموزش نقاشی، کاردستی و خلاقیت برای اعضای کانون و قصه گویی به صورت منظم هر شب و به مدت سه تا چهار ماه به صورت مجازی برگزار شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی رضوی و مسابقات کتابخوانی به مناسبت های مختلف ویژه گروه سنی بزرگسال، عنوان کرد: کتابخانه این کانون فرهنگی و هنری حدود 300 عضو دارد که عمده آن را اعضای کودک و نوجوان تشکیل می دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «علی بن ابیطالب (ع)» شهر «محمله» شهرستان «خنج» ادامه داد: همچنین مادران و زنانه خانه دار نیز از دیگر گروه هایی هستند که در کتابخانه کانون «علی بن ابیطالب (ع)» شهر «محمله» عضویت دارند.

 

مومنی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های کتابخوان، معرفی کتاب و همچنین کلاس های مشاوره ویژه مادران و زنان از دیگر فعالیت های این کتابخانه بوده است.

کد خبر 1043622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha