اعزام سه گروه جهادی به منطقه زلزله زده سی سخت/ بازسازی و آواربرداری ها با جدیت در حال انجام است

طیّران با اعلام خبر اعزام سه گروه جهادی به منطقه زلزله زده سی سخت گفت: بازسازی و ‌آواربرداری در منطقه زلزله زده سی سخت با جدیت و به صورت تخصصی ادامه دارد.

« سرهنگ مهران طیّران» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اقداماتی که در منطقه زلزله سی سخت انجام شده است گفت: اهتمام نیروهای جهادی و بسیج به منظور رسیدگی به منطقه زلزله زده سی سخت سپاه امام حسن مجتبی(ع) با جدیت در حال انجام است. 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز افزود: آواربرداری و بازسازی خانه های آسیب دیده در منطقه زلزله زده با جدیت در حال انجام است .

 

وی با اشاره به اعزام سه گروه جهادی عمرانی به منطقه سی سخت بیان کرد: گروه جهادی استان البرز از نخستین ایام زلزله در این منطقه حضور پیدا کرد که گروه نخست اقلام مورد نیاز را تهیه و گروه دوم پخت غذای گرم را در نظر گرفت و گروه سوم نیز برای بازسازی و آواربرداری اقدام کردند. 

 

طیّران بیان کرد: برای اعزام نیرو به منطقه زلزله سی سخت در قالب نیروهای جهادی متخصص برحسب نیاز منطقه اقدام می شود. 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا، تدابیر خاصی برای پیشگیری و شیوع بیشتر بیمار کرونا با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است. 

 

 

 

کد خبر 1043632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha