دوره آموزشی «خانواده آماده در کرونا» برگزار می‌شود

جمعیت هلال احمر دوره آموزشی مجازی خانواده آماده در کرونا را و پویش «نیستم، اما هستیم» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه،همه‌گیری کرونا (کووید ۱۹) بحران بی‌سابقه است که جهان با آن روبرو شده است. این ویروس کودک، نوجوان، جوان، پیر و زن و مرد نمی‎‎‌شناسد و هیچ‌کس از آن مستثنا نیست. امروزه شاهد مرگ‌ومیر تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به این ویروس هستیم. از سوی دیگر این ویروس، موجب بیکاری در بسیاری از مشاغل، تعطیلی مدارس و سبک‌های رایج و سنتی آموزش و تأثیر فراوانی بر همه ابعاد زندگی انسان گذاشته است، و بر پایان آن نیز فعلاً تصوری نیست.

 

بسیاری از گردهمایی‌های خانوادگی و دوستانه، سفرها و فعالیت‌های خارج از منزل و جلسات کاری لغو شده است و بسیاری از مردم برای اجتناب از ابتلا به عفونت ویروسی کرونا، با خانواده‌هایشان در منزل مانده‌اند، اما می‌توان در برابر آن آماده بود و تهدید آن را به فرصتی تبدیل کرد. بر این اساس جمعیت هلال احمر کشور دوره آموزشی خانواده آماده در کرونا را برگزار می‌کند.

 

هدف این دوره آموزشی، ایجاد آمادگی در مورد نحوه برخورد مردم با این شرایط استثنایی است.

 

برای شرکت در این دوره آموزشی کافی است مطالب ارائه شده را مطالعه کنید. در صورت علاقه پس از مطالعه مطالب ارائه شده می‌توانید در آزمون این دوره نیز شرکت و گواهینامه خود را از سایت edu.khadem.ir دریافت کنید.

 

با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر یک سازمان خیریه است و بسیاری از فعالیت‌های عام‌المنفعه آن، بر اساس اهدا و کمک‌های مردمی است، شما نیز می‌توانید از طریق بخش اهدای مبلغ در توسعه آموزش‌های جمعیت هلال احمر در این خیر ماندگار سهیم باشید.

کد خبر 1043668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha