توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی در گچساران

عزیزی گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی و همزمان با مرحله نهم از رزمایش «کمک های مومنانه» ناحیه مقاومت گچساران، ۵۵۰ بسته معیشتی دیگر در این شهرستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان با محوریت سپاه ناحیه گچساران از نیمه شعبان سال ۹۹ در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

بر این اساس، تاکنون ۹۹ مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران به تعداد ۱۳ هزار و ۹۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

 

«سعادت الله عزیزی» امروز در آئین توزیع بسته های معیشتی، گفت: پیرو تاکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان سال ۹۹ مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، تاکنون ۱۳ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت گچساران اظهار کرد: در راستای طرح شهید سلیمانی و همزمان با مرحله نهم از رزمایش «کمک های مومنانه» ناحیه مقاومت گچساران، ۵۵۰ بسته معیشتی دیگر در این شهرستان توزیع می شود.

 

وی گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، شکر، رب گوجه، ماکارونی، خرما و حبوبات به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

 

عزیزی یادآور شد: در مراحل بعدی نیز همه نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

 

 

 

 

 

کد خبر 1043717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha